fredag den 18. september 2009

Dirty white Paris

Det her er mit Paris.



Jeg ser fine mønstre alle vegne. Kirkevinduer, Fliser, facader. Mange hvide farver...men alle en smule beskidte i looket. Forskellige tidsperioder og forskellig arkitektur.


I store træk ser Paris sådan her ud i min optik. Jeg kigger altid lidt op.Et sted mellem de farvestrålende butiksfacader og smukke altaner øverst oppe. Dette er REN SKØNHED hvis du spørger mig.




På vej op fra metroen fangede jeg vægfliserne.

Aquadomo i Hellerup sælger en badeværelses flise der ser ud som her ovenfor....hvorfor mon den hedder "metro"?







3 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Karen, jeg mødte min mand i Paris og året efter friede han i Eiffeltårnet. Så Paris er også min by.
God aften;-)

Mette Lykke sagde ...

Dejlige billeder du har skudt i byernes by.

Unknown sagde ...

Det er lenge siden jeg har vært i Paris, kanskje det skal bli noe av det neste reisemålet. Jeg ser alltid på bygninger, arkitektur det er liksom meg. Så fasinerende.Kjempefint at du deler bilder av oss og gir oss litt reisefølelse. :-)